sobota 1. listopadu 2008

1. DEN



Už dlouho se chystám založit si blog. Každý den šmíruji u holek a koukám, co kdo vyfotil, co kdo zažil. Už dlouho se přemlouvám. Dneska jsem se rozhodla, sedla k PC a zakládám. Focení mi moc nejde. Většinou fotím děti, náš baráček a zahrádku a taky naši lodičku. Takže tento blog bude spíš jen takovou dokumentací našich prací okolo baráčku, stavění plotu proti divoké zvěři, o sázení stromků a taky o mé rodince. Dneska by slavila má mamča narozeniny. Možná i proto jsem se dneska rozhodla. Celý den hodně vzpomínám.....
A ještě něčím, je dnešní den vyjímečný. Honzík dneska poprvé řekl TÁTA, TÁTA, TÁTA. Bylo to krásné a moc mě to zahřálo u srdíčka. A proto asi vložím fotečku na které jsem já s Honzíkem. Protože největší událostí dnešního dne je slůvko TÁTA a moje rozhodnutí.

1 komentář:

Trollik řekl(a)...

jé vítám tě mezi blogařkama, to je supéééér a opravdu sis nemohla vybrat lepší událost, kdy začít s bolgařením. Tak ať Honzík je i nadále takhle šikovný.