neděle 29. listopadu 2009

Vánoční vyráběnkování

Tak jsem se ráno vydala s dětma do blízké hasičárny. Dětí bylo více a dokonce pomáhali i tatínci. Náš tedy ne, ten byl samozřejmě v práci.
Ale všichni si to moc užili, všem se to líbilo, děti se vydováděly, maminy a tatínci pokecali a dědeček Ivo dělal indiánskou babičku a všechny děti hlídat.

Hrozně mě překvapil Honzík. Najednou to nebylo to moje miminko, které na mě furt visí a sedí a dožaduje se maminky. Najedou byl furt u nějakého chlapa. U Petra, u Tomáše, u Jardy nebo u Iva. Takže já si strašně odpočinula mohla jsem dětem pomáhat s barvičkami na sklo nebo s lepením řetězů či vyráběním vloček.

Byla to fajn neděle.




A tady je Ivo a dětičky.


Tak jsem se ráno vydala s dětma do blízké hasičárny. Dětí bylo více a dokonce pomáhali i tatínci. Náš tedy ne, ten byl samozřejmě v práci.

Žádné komentáře: