neděle 11. ledna 2009

71. DEN - A zase na Krňáku



Po obídku jsme honem pádili na led. Holky se opravdu těšily a já taky. Lucinka už se začíná i odrážet. Když spadne, tak se zvedne a jede dál. Nepláče, nefňuká, takže je to fajn. Ivetka mě neustále překvapuje svým sportovním nadáním. Vůbec se nebojí, a ani moc nepadá. Ale stejně nejradši jede za kočárkem, ve kterém spinká spokojeně Honzík.Přeci jen je to ještě malé pídě a na ledě byla dnes rozhodně nejmladší a nejmenší bruslařka.

Musím holky moc pochválit. Hrozně se zlepšily a dnešní den se opravdu krásně vydařil.
A tak jsme se cestou domů stavili v cukrárně a koupili každému dortík za odměnu.

Je to taková momentka, kdy jsem chtěla vyfotit Ivetku, akorát se mi do záběru přihnala Lucka. Holt jsem nečekala, že bude tak rychlá. Myslím, že je i poznat, že se holky nebojí a baví je to. Což je super!!!

3 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Pavli, i když jsi to takhle nezamýšlela, ta fotka je super!

Bulik a spol řekl(a)...

Vyšlo to výborně, to vydávej za umělecký záměr :-) Holky jsou dokonale sladěné, úžasné ségry.

-Jitka- řekl(a)...

Ta fotka se mi moc líbí. Má výbornou prostorovost a není nudná. Holky jsou šikulky.