sobota 31. října 2009

Rok utekl jako voda...

A je to tu. Je to už rok, co píši tenhle blog. Každý den fotečka, ikdyž, pár dní se najde, kdy jsem prostě nefotila a nebo opravdu neměla náladu. Ale myslím, že jich je opravdu poskrovnu.

Dnešní fotečka je obyčejná, nekvalitní, focená jen telefonem, ale určitě vystihuje dnešní atmosféru... S holkama jsem byla v divadélku. Takže jedna závěrečná fotečka, ale je to jen na oslavu 1. roku.

Budu pokračovat, možná ne tak často, ale budu. Blog mi strašně moc dal. Ikdyž nemám moc času, tak na focení a psaní o naší rodince, o dětech, o zahrádce, o Čertíkovi..., to si prostě udělám...

Tak mi prosím, držte palce, ať mi to vydrží hodně a hodně let...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pavli, moc ti gratuluji k ukončení Projektu! A taky ti chválím fotky, z mého laického hlediska jsi ve focení udělala skok kupředu. Jsem ráda, že budeš pokračovat, já budu nakukovat. :o)
Jaffi

Bulik a spol řekl(a)...

Pavlo, taky se přidávám s gratulací, že se ti to povedlo dotáhnout do konce. Bylo to moc zajímavé sledovat, žijete si pěkný spokojený život :-) Držím palce, ať je to tak pořád dál.