sobota 14. března 2009

134. DEN - Mlha


Dneska bylo přímo úžasně. Hned ráno jsem pořídila fotečku na blog. Bylo to jasný. Krásné slunečné ikdyž velice chladné ráno, a zvedající se mlha, kterou odnášel vítr směrem k Praze.
Mára s Honzíkem a s Ivetkou jeli na poštu, do květinářství a pak jsme se sešli všichni v obchodě. Bohuže velké auto máme už téměř 14 dní v servisu a do fávošíka se všichni už nevejdeme. Takže Lucka si vzala kolo a já běžela vedle ní. Dojeli jsme do obchodu, společně všichni nakoupili, táta naloži nákup a 2 děti do auta a zase jeli domů a my s Luckou vyrazily za nima. Já opět klusmo a Lucinka kolmo. Už jí to šlo pěkně. Jen jsem jí přidržovala za rukáv od bundy. Sice ještě pořádně neudrží rovnováhu, motá se, ale jde jí to zase o kus lépe. A když jela z mírného kopečka, tak ujela i tak 10 metrů bez držení, což je paráda.
Dali jsme si rychlou sváču a vyrazili na kus dne na zahradu. Bylo opravdu nádherně a byl by hřích počasí nevyužít. Honzík chrupkal v kočárku, holky pekly dortíky a hledaly poklad v hromadě písku. Já stříhala stromky, růže, keře. A Mára vyrazil s pilou na dříví. Hned za vjezdem čistili silničáři pangejt a vyřezali tam nějaké akáty. Válelo se tam všude plno dříví, tak jsme nelenili a pěknou hromadu metrovek si naskládali na zahradu. Ten nejširší kmen už byl totiž odvezený a je mi úplně jasné, že zbytek tam nechají ladem na vždy. Takže na podzim tu haldu bordelu budeme muset asi spálit...
A večer už jsme jen odpočívali, nějak nás to jarní sluníčko znavilo.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nááádhera !!!

Růžena