neděle 15. března 2009

135. DEN


Venku je tuze hnusně. Nějak se nám nic nechce a tak jen tak lenošíme doma. Poklízím, žehlím a táta má konečně chvilku čas, tak si hraje s dětma. Staví lego, pouští mašinky, čte pohádky, prohlíží s Honzíkem knížky, přebaluje, prostě takový pohodový, kdy si dětičky užívají tatínka.
Já ještě odpoledne mizím a jedu s tátou za máminou sestrou, tetou Alenkou. Bydlí v Modřanech a dneska jsem zjistila, že bydlí jen pár minut od kamarádky Gábiny.
Teta je vášnivá zahradnice a myslím, že tyhle geny jsem zdědila stejně jako ona po mém dědečkovi. Byl to mámin tatínek. Teta má na okně papriky, chystá se sázet semínka rajčat, ale hlavně, celý barák je plný květin. Kam oko pohlédne, všude krásně květina.
No myslím, že tento stojan plný orchidejí mluví za vše.


Jsem moc ráda, že jsem tetu zase viděla. Má s mámou hodně společného a chvilkama jsem měla i pocit, jak kdyby byla zase s námi.

Žádné komentáře: