středa 13. ledna 2010

Byla 100% statečná


tak takováhle fotečka mi včera přišla i s popiskem od Máry. Ani kapička neukápla, ani nekníkla...

Takhle moc byla statečná moje velká - malá, Ivetka.

Byla na testech na alergologii. Radši jen s tatínkem. Já si netroufla hlídat při testech ještě Honzíka-zlobíka. Předpokládala jsem, že Ivča bude ječet, řvát a budeme jí násilím testovat. A tak nás hrozně překvapila, prostě ohromila. Jak je statečná a šikovná. A tak za odměnu dostala slíbenou obyčejnou modelínu. Stále by modelovala a něco tvořila. Ke štěstí ji stačí modelína za 20,- a vyhraje si s ní celý den.

Dneska jsme byli u paní doktorky opět, ještě kontrolovala reakci.Reakce byla obrovská, téměř nezměřitelná. Ručičku měla celou nateklou. No Ivča má předepsanou vakcínu. Budou ji vyrábět v Paříži přímo pro ni, na míru. Podle reakce na určité alergeny. Nejhorší jsou roztoči, nějak s nima musíme doma zatočit.

A kdyby se vám zdálo, že je Ivetka uplakaná, že má malinkatá a červená očička. Že jsou ty její jindy obrovská modrá kukadla nějak oteklá, tak to není od breku. Jen prostě neměla 3 dny léky a pak hned takhle vypadá.

Beruška moje, dostala nové kapičky, mastičku, a ještě bude za 6 týdnů vakcína. Tak snad jí to trošku zabere a nebude se nám v noci budit s brekem, že se jí špatně spinká a nebude si drbat očíčka do krve.... Tak Ivetce držte prosím, palečky.

2 komentáře:

ivy řekl(a)...

Statečné Ivetce budu moc držet všechny palce :-)
Ať vakcína zabere :-)

Svoboďáčci řekl(a)...

chudák malá, taky držím palečky at vám ta vakcína pomůže