neděle 3. ledna 2010

Čekání na jaro...


Já vím, zima teprve začala, ale, ale.... Já už se tak moc nemůžu dočkat, až venku začne vonět hlína, všude bude takové to blátíčko z tajícího sněhu a mezi posledními ostrůvky sněhu budou vykukovat bílé a něžné hlavičky sněženek a bledulek.

Nemůžu se dočkat, až bude usazený skleník a já konečně zabořím prsty do hlíny a začnu sít špenát a první ředkvičky a každý den budu netrpělivě vyhlížet ty první lístečky, co se budou cpát za sluníčkem a nadzvihovat pidikousíčky hlíny.

Už se nemůžu dočkat února, protože pak už skoro bude březen a já budu spokojeně courat napříč zahradou, okukovat sněženky, krokusy, hladit pupeny hrušky a když přijdu na stráň, zavoní mi na uvítanou fialky.

No jo, ale je začátek ledna a musím ještě vydržet. Děti zlobí, Mára je v práci, ikdyž je neděle a nějak nemáme ani náladu vyrážet ven do mrazu.

Takže zatímco ostatní si nadšeně fotí sněhové vločky, tak já fotím hyacint, co mi koupil Mára před Vánocemi a teď mi takhle krásně rozkvetl. A přitom se tolik těším, až mi vykvetou další na zahrádce a všude bude cítit omamná vůně jara...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Přivoláváte jaro? :-)