pondělí 9. února 2009

100. DEN


A je to tady. Uteklo to strašně moc rychle a už 100 dní jsem doslova závislá na foťáku. Nejdříve jsem si říkala, že to jen zkusím, že budu jen dokumentovat jak nám rostou děti a zahrádka. Ale během pár dní už jsem focení propadla.

Už od rána jsem přemýšlela, co dneska vyfotím. Napadalo mě spoustu věcí. 100 korálků, 100 kuliček, čočka, oříšky.... Také jsem si uvědomila, že když jsme doma všichni, máme krásných 100 prstíků v naší domácnosti... Ale to byl zase problém, jak to naaranžovat.

No nic, nechávám to osudu a frčíme pro Lucinku do školky. Je nádherně, všude spousta ptáčků. Vidíme strakapouda, brhlíka, vrabčáky, kosáky, sýkorky. Všichni zpívají o 106. Je opravdu krásně a sluníčko hřeje. Honzík nám po cestě domů usnul a tak jsem ho jen přenesla z auta ven do kočárku. Holky šupajdily okamžitě na písek a letos poprvé jsem jim dovolila skluzavku a houpačku. To bylo radosti. Za odměnu mi udělaly krásný dortík. To je jasný, hned jsem běžela domů pro mého miláčka a už jsem věděla, co bude večer na blogu.

Musím poděkovat všem, díky kterým jsem s tím vším vůbec začala. Holky, díky moc, strašně ráda k vám chodím pro inspiraci, odreagovat se a zlepšit si náladu.

A to největší poděkování patří mému milovanému, který mi se vším moc pomáhá. Vysvětluje, radí, nastavuje a trpělivě odpovídá na mé všetečné otázky.
Máro, děkuji.

4 komentáře:

K. řekl(a)...

Gratuluji k první 100vce! Jen tak dál a dál!!! a je paráda, že tě to stále baví, mě také:-)). A stejně tak ráda chodím k holkám koukat na fotky a kochat se, i k tobě!!!

Bulik a spol řekl(a)...

Gratuluju k první stovce, ať ti jde s takovým pěkným nadšením od ruky i ten zbytek :-) Dobrá zábava, že? :-D

Jaffi řekl(a)...

Gratuluji k první stovce a do těch dalších spoustu zajímacích a fotogenických objektů!

Anonymní řekl(a)...

Taky gratuluju! A rozhodně je vidět, jak moc se zlepšuješ! Fotky jsou hezčí a hezčí! B.