neděle 22. února 2009

113. DEN - Maminka


Tatínek dneska měl být v práci. Nešel, zůstal s námi doma, ale i tak téměř celý den pracoval. Tak jsem po obídku jsem vzala děti a šly jsme ven, aby táta mohl pracovat a měl klid. Sice krápalo, bylo opravdu ošklivě, ale to nevadí.
Jdeme se podívat do Chaloupek na naši oblíbenou "holčičku". Stojí před krásnou vilkou, která nese jméno MAMINKA. Někdo měl zřejmě svojí maminku tak moc rád, že po ní pojmenoval letní sídlo a možná ji i nechal udělat sošku...To ale s jistotou nevíme...

Už jako malá holka jsem sem ráda chodívala a dívala se do té klidné tváře...mám pocit, že tam musí být někde magnet. Vždycky mě "něco" donutí jen tak chvilku stát a dívat se...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pavli a co to má v rukách? B.

Jaffi řekl(a)...

Pavli, tuhle sošku mají v jedné hospůdce tady u nás. Je fakt moc pěkná, ale řekla bych, že ta "naše" je z nějakého kovu. Co má v rukách jsem nepochopila.