úterý 24. února 2009

115. DEN


Tak dneska je to první den, co jsem nic nenafotila.
Neměla jsem vůbec náladu ani myšlenky na nějaké focení. Rozstonal se nám dědův pejsek a tek jsme trávili celý den na veterině. Kde se Míša podrobil rentgenu, knučel na sonu, statečně zvládl odběr krve, nechal si zavést kanylu a nakonec ještě zvládl sedět více jak hodinu s kapačkou. No musela jsem si k němu kleknou na zem a být u něj. Nejen proto, aby byl v klidu kvůli pacičce, ale také proto, že se neustále chtěl prát s nějakými dalšími zvířecími pacienty.
Konečně po několika hodinách máme výsledky, všechno ok. Až tedy na tu mrtvičku. Holt už je to starší pejsek, už je mu minimálně 11 let. Takže má nárok na nějaké ty trable.
Navíc příspěvek píšu zpětně... o den déle. Dneska jsem byla Míšu v poledne venčit. V pohodě vyšel ven, žádné padání, motolice není tak strašná. Tik v očíčkách je také lepší. Určitě se proti včerejšku zlepšil.
Na kontrole ho pochválili, že je dneska lepší, už nedostal ani lék. Mělo by se prý vše pomalu zlepšovat. Jen zatím nemá chuť jíst, tak snad to bude zítra zase o trošku lepší.


No ale s fotečkou mě nakonec zachránil Mára. Včera hlídal doma děti a k obídku jim udělal úžasné palačinky. Já měla odpoledne také. Byly fantastické. Tak jen doufám, že nám tatínek uvaří něco častěji, protože je moc šikovný. A dokonce pořídil i fotečku.

Žádné komentáře: