neděle 1. února 2009

92. DEN - Česnek


Nejen, že je moc dobrý, ale mě i moc líbí, když je takhle rozkrojený. A upečený je úžasně sladký.
Sice to nebyl dnešní oběd, sníme tu dobrůtku až zítra k véče, ale byla to dnešní asi nejpovedenější fotečka.
Hrozně ráda vařím, dneska jsem se v kuchyni opravdu zase vydováděla. Ještě jsem dělala ptáčky, ty ale nejsou tak fotogenický :-).
No a Mára zase řádil ve sklípku, kde betonoval podlahu, ale byl tam zavřený a děti seděly na poklopu a hlídaly ho, asi aby pěkně pracoval a neutekl :-).
Takže dneska na plné čáře vyhrává česnek.

4 komentáře:

-Jitka- řekl(a)...

No teda toho bych se bála, ale když říkáš, že je to dobrý, tak věřím. Holky hlídačky mě rozesmály :-)

K. řekl(a)...

Jůůů, já chci recept:-))Prosím:-)

Anonymní řekl(a)...

Tak je to naprostá rychlovka. Do pekáčku hodíte cokoliv, vepřové, králíka, u nás bylo zrovna hovězí.
Osolíte, přidáte koření podle nálady, cibulku a překrojený česnek na půl. Hlavně ho neloupejte. Dává se rovnou se šlupkou.
Po upečení se stroužky mohou vyndat, rozmačkat v sosíku a polít třeba br. knedle.
To maso není vůbec nějak extrémně cítit po česneku. Opravdu to vyzkoušejte. Česnek nezhořkne a jemoc dobrý.
Mára chodil včera celý večer a postupně ho vyzobával. Takže bude asi jen maso bez česneku. Uděláme si k němu špenátek :-)
Pavla

Anonymní řekl(a)...

Musím se přiznat, že jsem taky zastánkyní česneku v maximálním množství - viz mé kompatibilní pomazánky :-D. A my česnek ani nepřekrajujeme a rovnou ho házíme celý k masu a pečeme tak.. Naprosto to miluju! Ten sos.. přesně jak píšeš! I když to nevypadá tak hezky, jako ten překrojený :-) B.