pondělí 23. února 2009

114 DEN - Šikula


Dneska je Lucinka doma, celý týden mají ve školce prázdniny. Tak jsem si říkala, jaký to bude klídek....
Hned ráno jsem se přesvědčila, že zase takový klídek to tedy nebude.
Zatím co jsem ládovala prádlo do pračky tak si Iveta donesla svačinku do pokoje. Normálně jí v kuchyni, ale kelímek si odnesla do pokojíčku, aby jí ho Lucka otevřela. Samozřejmě, náš Honzík, jak vidí nějaké jídlo, tak jde po něm. Takže milej chlapeček, prý holkám montíka vytrhnul z rukou, a odkráčel s ním do koutku. Samozřejmě, chyběla lžička. Nevadí. Chytrolín popadl ze země jednu z válejících se tužek a začal se krmit.....

Já zapla pračku, jdu se kouknout, co se tam zase děje a musela jsem se smát. Plačící holky a spokojený Honzík... No já tedy zase tak spokojená nebyla. Čapla jsem ho, svlékla, umyla a šla na koberec... Omluvou mu je, že přilez s jedním vlhkým ubrouskem a pomáhal mi ten koberec čistit.....

Ten náš kluk je táááák šikovný a táááák nenažraný....

3 komentáře:

K. řekl(a)...

Musím se tu taky smát, pěkně jsi to napsala a Honzík je teda koumák:-)).

Anonymní řekl(a)...

taky se tomu směji!!!!! Honzík je šikula!!!! :-))

Hanka

Anonymní řekl(a)...

No to je ale borec! B.