sobota 14. února 2009

105. DEN - Srdíčko


Ráno přijel děda Honza pomoct řezat dříví. Já naskládala postupně všechna děcka do auta a vyrážíme na nákup. Musíme koupit také něco pro dědu, na oplátku, protože holkám přivezl krásné čerstvé jahody. Nakonec jsme mu koupili matesy, budou se mu hodit. Večer mají totiž výroční hasičskou schůzi. Takže zítra ráno si je určitě rád dá k snídani.

Radost z jahůdek je obrovská. Holky už je neměly nějaký ten pátek, takže jejich nadšení neznalo meze. Akorát musely chuděrky chvilku počkat, protože maminka musela hned zas fotit jak blázen. Takže stály kolem mne a jedna přes druhou se mě ptaly, kdy už to bude a kdy už si konečně nějakou tu jahůdku mohou vzít.
Nejdřív jsem zkoušela aranžovat 2 půlky vedle sebe a vytvořit tak srdíčko. Nakonec ale vyhrála samotná jahůdka- Ale když člověk trošku popustí uzdu fantazii, tak tam to srdíčko také vidí.
Takže máme stylově na Valentýna srdíčko.

Odpoledne mě pobavil Honzík. Táta se chystal také na schůzi a náš junior mu přinesl baterku. Asi , aby si v noci mohl svítit :-)až se bude za měsíčku vracet zpět. Jinak náš benjamínek stále méně a méně leze. Jak může, tak radši chodí kolem zdí, nábytku a zlehka se přidržuje jednou rukou. Taky se často pustí a pak udělá tak 3-4 krůčky, než se skácí k zemi. Akorát nějak nestíhám. Vždy jsem pomalejší a nebo jak vidí, že mamča číhá, tak se zachechtá, spustí se na kolena a už to metelí po čtyřech. Ale musím napsat, že je rychlejší než holky. Ikdyž se říká, že jsou ti kluci pomalejší, tak u nás tedy ani omylem a to holky byly taky pěkně urychlené.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

mňam!!!!

Hanka